Sunday, 6 March 2011

bermulanye aku disini..

huh kalau korang nak tau ni la aku..ketika ni umur aku baru 9thn..sebenarnye aku da mule main kasut roda ni dr aku umur 6thun lagi tp dulu kasutnye bukan macam ni yer..kasut dulu ade 2 tayar depan 2 tayar belakang
dan brek di depan..hahahaa bile diingatkan balik hepi sgt mase tu sbb abang aku DINO selalu bawak aku gi ke tempat die berkeje di SPINING WHEEL sg wang...mane ke tidak die nk bawak aku??kalau korang nak tau mmg bersebab la die bawak aku ke tmpat keje die...nak tau sebab ape??
sebab ketika itu aku masih kecil dan agak comel kan so ramai la awek2 mase tu yg sebok jage aku...hehehe

No comments:

Post a Comment